Forum Δημόσιας Διαβούλευσης

//Forum Δημόσιας Διαβούλευσης
Forum Δημόσιας Διαβούλευσης2018-10-15T16:39:47+00:00
You need to log in to create posts and topics.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 2ΗΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΓΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

                                                                      ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

2η ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΟΥ Γ.Ν. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

   Ενόψει της επικαιροποίησης των τεχνικών προδιαγραφών για Υπηρεσίες Λογιστικής Υποστήριξης, το Γενικό Νοσοκομείο Μεσσηνίας καλεί κάθε ενδιαφερόμενο να επισκεφτεί τον ιστότοπο του ΕΣΗΔΗΣ στην ιστοσελίδα των «Διαβουλεύσεων» και να συμμετάσχει στη 2η Δημόσια Διαβούλευση-Επικαιροποίηση των Τεχνικών Προδιαγραφών για «ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ». Οι υπό διαβούλευση τεχνικές προδιαγραφές θα αναρτηθούν και στην ιστοσελίδα της Νοσηλευτικής Μονάδας Καλαμάτας του Γενικού Νοσοκομείου Μεσσηνίας.

   Οι παρατηρήσεις των ενδιαφερόμενων φορέων υποβάλλονται απευθείας στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του ΕΣΗΔΗΣ με την επιλογή «Καταχώρηση Σχολίου». Η διάρκεια της διαβούλευσης ορίζεται για το χρονικό διάστημα 7 ημερολογιακών ημερών από την ανάρτηση της παρούσας ανακοίνωσης στον ιστότοπο του ΕΣΗΔΗΣ.  

   Επισυνάπτεται ο πίνακας των υπό διαβούλευση τεχνικών προδιαγραφών.  

 

 

Νομικό πλαίσιο

 

Το  νομικό πλαίσιο που  διέπει  την  εφαρμογή  του  διπλογραφικού  λογιστικού συστήματος στις 

Δημόσιες Μονάδες Υγείας (Δ.Μ.Υ.) είναι:

 

·         το  ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ  ΔΙΑΤΑΓΜΑ  υπ΄αριθ.  146  (ΦΕΚΑ΄  122/21.05.2003)  «Περί   

ορισμού  του  περιεχομένου  και  του  χρόνου  ενάρξεως  της  εφαρμογής  του 

Κλαδικού Λογιστικού Σχεδίου Δημοσίων Μονάδων Υγείας»

·         το  άρθρο  27  του  Νόμου  3599/2007  (ΦΕΚ  Α’  176/1.8.2007)  σχετικά  με  τη 

σύνταξη ετησίων  οικονομικών  καταστάσεων  σύμφωνα  με  τα  Διεθνή  Λογιστικά  Πρότυπα  Χρηματοοικονομικής  Πληροφόρησης 

·         το  άρθρο  11  του  Νόμου  3697/2008  (ΦΕΚ  Α’  194/25.9.2008)  σχετικά  με  την 

τήρηση  διπλογραφικού λογιστικού συστήματος 

·         το  άρθρο  10  του  Νόμου  3730/2008  (ΦΕΚ  Α’  262/23.12.2008)  σχετικά  με  την ανάθεση  της  τήρησης των λογιστικών βιβλίων για την εφαρμογή της Γενικής και 

Αναλυτικής Λογιστικής

·         την Κ.Υ.Α.  Αριθμ.  62008/ΕΓΔΕΚΟ  1992  (ΦΕΚ  Β’  2657/30.12.2008)  σχετικά  με 

την  ανάθεση παροχής υπηρεσιών λειτουργίας του διπλογραφικού συστήματος

·                     την υπ' αριθ. 94064/1.10.2012 Εγκύκλιο του Υπουργείου Υγείας σχετικά με την 

        αποτελεσματική  διαχείριση των οικονομικών πόρων των Δημόσιων Μονάδων Υγείας 

        (Δ.Μ.Υ.)

·         την  υπ'  αριθ.  53560/05.06.2013  Εγκύκλιο  του  Υπουργείου  Υγείας  σχετικά με 

την  υλοποίηση  εργασιών για πλήρη ανάπτυξη και εφαρμογή του Διπλογραφικού 

Λογιστικού Συστήματος

·         το ΦΕΚ 3815/15-10-2019 τεύχος Β΄ (Καθορισμός προϋποθέσεων ανάθεσης της εφαρμογής διπλογραφικού συστήματος Γενικής-Αναλυτικής Λογιστικής και κοστολόγησης στις Δημόσιες Μονάδες Υγείας 

Σκοπιμότητα Έργου 

 

Οι κύριοι στόχοι του έργου είναι: η λογιστική τακτοποίηση και γενικότερα η  λογιστική υποστήριξη του Νοσοκομείου για την οικονομική χρήση  τρέχοντος έτους (πλήρη εφαρμογή του ΦΕΚ 3815/15-10-2019 τεύχος Β΄ ( Καθορισμός προϋποθέσεων ανάθεσης της εφαρμογής διπλογραφικού συστήματος Γενικής-Αναλυτικής Λογιστικής και κοστολόγησης στις Δημόσιες Μονάδες Υγείας και η οποία μεταξύ άλλων θα περιλαμβάνει:

  • Κατάρτιση  των  ετήσιων  οικονομικών καταστάσεων χρήσεων προηγούμενου έτους και για τις δύο Νοσηλευτικές Μονάδες  σύμφωνα με το ΠΔ 146/2003 καθώς και με τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Πληροφόρησης και παρουσίασή τους στο Διοικητικό Συμβούλιο του Νοσοκομείου μετά την ολοκλήρωση του ελέγχου και της κατάθεσης των πιστοποιητικών ελέγχου από τους Ορκωτούς Λογιστές
  • Υποστήριξη και εφαρμογή του διπλογραφικού λογιστικού συστήματος (Γενικής και Αναλυτικής λογιστικής) στο Νοσοκομείο
  • Ενημέρωση του προσωπικού για τις μεταβολές που επέρχονται στην  

εφαρμογή του διπλογραφικού λογιστικού συστήματος από τη μεταβολή 

κατά την εφαρμογή νέων επιστημονικών μεθόδων και της σχετικής 

νομοθεσίας 

Διάρκεια έργου 

Η διάρκεια ισχύος της σύμβασης θα είναι για ένα (1) έτος με δυνατότητα 

μονομερούς παρατάσεως εκ μέρους της Αναθέτουσας Αρχής, για τρεις (3) 

επιπλέον μήνες με τις αντίστοιχες προσφερόμενες τιμές του Αναδόχου και το 

ίδιο φυσικό αντικείμενο.

 

                                             Αντικείμενο έργου

 

Α) πλήρης εφαρμογή του ΦΕΚ 3815/15-10-2019 τεύχος Β΄ (Καθορισμός προϋποθέσεων ανάθεσης της εφαρμογής διπλογραφικού συστήματος Γενικής-Αναλυτικής Λογιστικής και κοστολόγησης στις Δημόσιες Μονάδες Υγείας)

 

 Β) Πλήρης εφαρμογή του Π.Δ. 146/2003 για λογαριασμό της Δημόσιας Μονάδας Υγείας.  

Η πλήρης εφαρμογή αυτού περιλαμβάνει: 

  • την καταχώρηση όλων των λογιστικών γεγονότων στο διπλογραφικό λογιστικό σύστημα από τα τηρούμενα λογιστικά βιβλία της δημόσιας λογιστικής που ενημερώνουν οι αρμόδιες υπηρεσίες της Δημόσιας Μονάδα Υγείας
  • την εκτέλεση όλων των ενεργειών που απαιτούνται για την ενημέρωση και 

λειτουργία της γενικής λογιστικής, της αναλυτικής λογιστικής και του 

δημόσιου λογιστικού

  • τη σύνταξη και έκδοση περιοδικών και ετήσιων καταστάσεων, σύμφωνα με 

τις διατάξεις του Π.Δ. 146/2003 αλλά και την κείμενη νομοθεσία 

  • την οργάνωση και επίβλεψη της απογραφής τέλους χρήσεως 
  • την ενημέρωση των λογιστικών βιβλίων για τα αποτελέσματα της απογραφής τέλους χρήσεως 
  • το άνοιγμα όλων των λογαριασμών που απαιτούνται για την πλήρη εφαρμογή και την ενημέρωση των λογαριασμών με τα δεδομένα της απογραφής έναρξης 

 

Γ) Την πλήρη εφαρμογή  της εγκυκλίου 94064/1-10-2012 του ΥΥΚΑ «Αποτελεσματική διαχείριση των οικονομικών μονάδων»

 

Δ) Την πλήρη εφαρμογή της ΚΥΑ αριθ. 62008/ΕΓ ΔΕΚΟ 1992( ΦΕΚ 2657/30-12-2008)

 

Ε) Τις φορολογικές υποχρεώσεις του Νοσοκομείου Μεσσηνίας οι οποίες προκύπτουν με βάση την υφιστάμενη νομοθεσία. 

Οι υπάρχουσες φορολογικές υποχρεώσεις είναι οι ακόλουθες: 

  • Άμεση ενημέρωση για πιθανές έκτακτες οφειλές που προκύπτουν μέσω TAXISNET 
  • Μηνιαία Κατάσταση Πελατών Προμηθευτών και συναλλαγών –ΜΥΦ
  • Δήλωση πληροφοριακών στοιχείων μισθώσεων ακίνητης περιουσίας
  • Έντυπο βεβαίωσης φορολογικής ενημερότητας
  • Προσωρινή δήλωση απόδοσης φόρου και τελών χαρτ/μου
  • Δήλωση απόδοσης παρακρατούμενου από προμήθειες κάθε είδους αγαθών ή παροχής υπηρεσιών από τις δημόσιες υπηρεσίες, Ο.Τ.Α, Ν.Π.Δ.Δ. κτλ.
  • Δήλωση απόδοσης παρακρατούμενου φόρου εισοδήματος εργολάβων
  • Δηλώσεις Περιουσιολογίου Ε9, ΕΝΦΙΑ κλπ
  • Δήλωση εντύπου Ε2 αναλυτική κατάσταση για τα μισθώματα ακίνητης περιουσίας
  • Δήλωση εντύπου Ε3 κατάσταση οικονομικών στοιχείων από επιχειρηματική δραστηριότητα
  • Δήλωση φορολογίας εισοδήματος νομικών προσώπων και νομικών οντοτήτων έντυπο Ν
  • Οριστική δήλωση για εισοδήματα από εμπορικές επιχειρήσεις 
  • Οριστική δήλωση ΦΜΥ
  • Οριστική δήλωση αμοιβών από ελεύθερα επαγγέλματα

ΣΤ)  Τις φορολογικές υποχρεώσεις του Κληροδοτήματος Γεωργίου Αλεξόπουλου του Θεμοστοκλέους,  οι οποίες προκύπτουν με βάση την υφιστάμενη νομοθεσία. 

 

Τήρηση λογιστικών καταστάσεων και βιβλίων. 

▪ Τήρηση όλων των φορολογικών υποχρεώσεων που απορρέουν από την λειτουργία του Κληροδοτήματος 

▪ Σύνταξη & υποβολή δηλώσεων φορολογίας και οικονομικών καταστάσεων. 

▪ Παρακολούθηση της οικονομικής κατάστασης του Κληροδοτήματος 

▪ Επίσκεψη 1 φορά το μήνα στα γραφεία του Κληροδοτήματος 

▪ Τηλεφωνική επικοινωνία και υποστήριξη σε καθημερινή βάση από 09.30 – 18.30 

▪ Οδηγίες ή/και υποστήριξη στην επίλυση των θεμάτων είτε τηλεφωνικώς είτε ηλεκτρονικώς. 

▪ Παράδοση των φορολογικών – ασφαλιστικών εντύπων εντός των σχετικών προθεσμιών για τις αναφερόμενες υποχρεώσεις του Κληροδοτήματος 

▪ Παροχή λογισμικού για την λογιστική υποστήριξη και την τήρηση των προβλεπόμενων Φορολογικών Αρχείων, Βιβλίων & Στοιχείων. 

 

Επιπλέον φορολογικές υποχρεώσεις που θα προκύψουν κατά την διάρκεια του συμβατικού χρόνου θα ενσωματωθούν στις υποχρεώσεις του αναδόχου

 

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΕΡΑ

 

1.Επικαιροποίηση του Μητρώου Παγίων  και αποσβέσεων ήτοι: 

  • Εδαφικών εκτάσεων & κτιριακών εγκαταστάσεων 
  • Μηχανημάτων τεχνικών εγκαταστάσεων και λοιπού μηχανολογικού εξοπλισμού
  • Μεταφορικών μέσων
  • Επίπλων και λοιπού εξοπλισμού καθώς και των λοιπών παγίων στοιχείων, 

όπως περιγράφονται  στο ΠΔ 146/2003

  • Έλεγχος  του  τρέχοντος  Μητρώου  Παγίων  και  τροποποίησή  του  εφόσον  κριθεί απαραίτητο, λαμβάνοντας υπόψη τυχόν καταστροφές ή επιστροφές παγίων που δεν έχουν καταχωρηθεί

2.Υπολογισμός και έλεγχος όλων των λοιπών στοιχείων του Ενεργητικού και 

Παθητικού όπως:

 

  • Συμφωνία απαιτήσεων (από Φορείς Κοινωνικής Ασφάλισης, λοιπές πηγές, 

όπως ενοίκια, επιχορηγήσεις κλπ.)

  • Έλεγχος και συμφωνία των χρηματικών διαθεσίμων μέσω του Δημοσίου 

Λογιστικού και της Γενικής Λογιστικής

  • Παρακολούθηση των ταμειακών εγγραφών του κυκλώματος των επιταγών 

κ.λ.π.

  • Συμφωνία Εσόδων Εξόδων
  • Αποτύπωση εσόδων & εξόδων σε μεταβατικούς Λογαριασμούς
  • Συμφωνία απαιτήσεων (πελατών, χρεώστες διάφοροι κ.λ.π.)
  • Συμφωνία υποχρεώσεων (προμηθευτές, κρατήσεις, διάφοροι πιστωτές)
  • Έλεγχος των λογαριασμών Τάξεως, όπως προβλέπεται από το Π.Δ. 146/2003
  • Συμφωνία και έλεγχος των εγγραφών των δύο λογιστικών συστημάτων,  όπως  προβλέπεται από το Π.Δ. 146/2003 σε μηνιαία βάση

3.Επίβλεψη κι οργάνωση φυσικής απογραφής των αποθεμάτων κατά ποσότητα και αξία παρέχοντας συμβουλευτικές υπηρεσίες.

 

4.Επίβλεψη και έλεγχος της σωστής λογιστικής απεικόνισης των λογιστικών 

γεγονότων που αφορούν το Νοσοκομείο με βάση τη Δημόσια Λογιστική, τη Γενική Λογιστική και την Αναλυτική Λογιστική και τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα ήτοι:

 

  • Συμπλήρωση του Λογιστικού Σχεδίου του Νοσοκομείου σε συνεργασία με τις οικονομικές υπηρεσίες ως προς το τμήμα των λογαριασμών προσδιορισμού του οργανικού αποτελέσματος και του αποτελέσματος χρήσεως 
  • Έλεγχος συνεργασία με την εταιρεία υποστήριξης του μηχανογραφικού 

συστήματος της Δημόσιας Μονάδας Υγείας και με τις οικονομικές υπηρεσίες της για την αξιόπιστη, αποτελεσματική συλλειτουργία και συμφωνία των αντιστοιχιζόμενων λογιστικών κυκλωμάτων της Γενικής Λογιστικής

 

 Οι σχετικές αναλυτικές διαδικασίες καθορίζονται με το Π.Δ. 146/2003

  • Υποστήριξη του Λογιστηρίου για τη διενέργεια των λογιστικών εγγραφών και την έκδοση των μηχανογραφικών τίτλων πληρωμής των προμηθευτών και λοιπών υποχρεώσεων του Νοσοκομείου μέσω της «εφαρμογής Λογιστηρίου»
  • Παρακολούθηση σε ημερήσια βάση και συνεχής έλεγχος του συνόλου των 

λογιστικών εγγραφών και λοιπών διαδικασιών για την αποτελεσματική 

υλοποίηση της εφαρμογής και παρέμβαση αυτού, όπου απαιτείται, μέσω των υπευθύνων των οικονομικών υπηρεσιών του Νοσοκομείου, για τη διενέργεια των αναγκαίων διορθώσεων βελτιώσεων

  • Σύνταξη μηνιαίου ισοζυγίου στο τέλος κάθε μήνα.

Συγκεκριμένα, επιβάλλεται η σύνταξη και υποβολή μηνιαίων

οριστικοποιημένων ισοζυγίων του κυκλώματος της Γενικής Λογιστικής

(ομάδα 18 του Π.Δ. 146/03), της Αναλυτικής Λογιστικής (ομάδα 9 του Π.Δ. 146/03) και λογαριασμών τάξεως

(ομάδα 0 του Π.Δ. 146/03). Επίσης, επιβάλλεται η συμφωνία των

υποσυστημάτων (διαχειρίσεις φαρμακείου, υλικών, παγίων, προμηθευτών,

κίνησης ασθενών κ.λ.π.) με τα παραπάνω τρία (3) λογιστικά κυκλώματα. Οι

ανωτέρω ενέργειες αποσκοπούν στην αξιόπιστη παροχή πληροφοριών για την οικονομική κατάσταση του Νοσοκομείου, σε επίπεδο μήνα.

Για τον λόγο αυτό, η διοίκηση του Νοσοκομείου πρέπει να μεριμνεί για τη λήψη όλων των απαραίτητων μέτρων έτσι ώστε να υπάρχει έγκαιρη καταχώριση στο μηχανογραφικό σύστημα του Νοσοκομείου, όλων των παραστατικών αγορών, δαπανών, εσόδων και παγίων που αφορούν τις οικονομικές συναλλαγές κάθε μήνα. 

Ως εκ τούτου, με ευθύνη της διοίκησης του νοσοκομείου, οι ανάδοχοι λογιστικής υποστήριξης πρέπει να παραδίδουν μηνιαία ισοζύγια των λογαριασμών της Γενικής Αναλυτικής Λογιστικής και λογαριασμών τάξεως έως τις 30 του επόμενου μήνα, από τον μήνα αναφοράς. Με τα στοιχεία που θα προκύπτουν από τα ισοζύγια θα συμπληρώνονται οι αντίστοιχοι οικονομικοί πίνακες του ESY.net, η ημερομηνία υποβολής των οποίων ορίζεται πλέον στις 5 του μεθεπόμενου μήνα. Με τον τρόπο αυτό, επιτυγχάνεται η μόνη και αξιόπιστη πληροφόρηση, δεδομένου 

ότι οι αναγκαίες πληροφορίες προκύπτουν από τα λογιστικά βιβλία και τους 

λογαριασμούς που τηρούνται σε αυτά, με τη Διπλογραφική Λογιστική Μέθοδο. 

 

5. Εφαρμογή της Αναλυτικής Λογιστικής 

 

 Οι Ενέργειες για την εφαρμογή της Αναλυτικής Λογιστικής είναι οι κάτωθι :

  • Η  ταξινόμηση του κόστους (με βάση την αμεσότητα της συσχέτισης, 

ανάλογα με την συμπεριφορά κ.λ.π.) 

  • Ο καταλογισμός του άμεσου κόστους 
  • Ο επιμερισμός του έμμεσου κόστους
  • Ορισμός κριτηρίων μερισμού των εσόδων
  • Ορισμός κριτηρίων μερισμού των δαπανών 
  • Συγκέντρωση των εξόδων αγορών κατά κέντρο κόστους
  • Συγκέντρωση των εσόδων νοσηλίων κατά κέντρο εσόδου
  • Αποτελέσματα ανά κέντρο κόστους

6.Μηνιαία συμφωνία Ταμείων 

7.Κλείσιμο απολογισμού και συμφωνία οικονομικών μεγεθών με τους ισολογισμούς 

8. Υποβολή εμπρόθεσμα όλων των φορολογικών υποχρεώσεων του Νοσοκομείου.

(Σε περίπτωση εκπρόθεσμης υποβολής φορολογικής υποχρέωσης, το πρόστιμο που θα προκύψει θα καταβάλλεται από την εταιρεία).

 9. Την συμπλήρωση και επίβλεψη οικονομικών αναφορών – πινάκων ESYNET

10. Συμφωνία και κλείσιμο του πληροφοριακού συστήματος των Ν. Μονάδων του Νοσοκομείου με τα οικονομικά δεδομένα της χρήσης 

11. Εκπαίδευση του προσωπικού στα ειδικευμένα θέματα που απαιτούν οι ανάγκες κατά τμήμα και την πρακτική επιμόρφωση κάθε χρήστη στην καθημερινή του ενασχόληση με το αντικείμενο, με τη μετάδοση της εμπειρίας 

12.Παροχή συμβουλών στα στελέχη και στη Διοίκηση του Νοσοκομείου για την υποστήριξη του συστήματος και την επίλυση προβλημάτων οικονομικής φύσεως 

 

Όλα τα ανωτέρω αποτελούν μέρος των συμβατικών υποχρεώσεων του 

αναδόχου. Επίσης, η ανάδοχος εταιρεία οφείλει να συνεργαστεί με την εταιρεία ορκωτών ελεγκτών που θα έχει την υποχρέωση να ελέγξει τις οικονομικές καταστάσεις χρήσης που κλείνει (προηγούμενου έτους).

Δεν αποτελεί μέρος των υποχρεώσεων του αναδόχου η ανάπτυξη και η 

τροποποίηση του λογισμικού που θα υποστηρίζει μηχανογραφικά τις 

οικονομικές υπηρεσίες της Δημόσιας Μονάδας Υγείας.

 

Δικαίωμα συμμετοχής –προϋποθέσεις αναδόχου 

 

Ο ανάδοχος στον οποίο θα ανατεθεί το έργο, θα πρέπει να πληροί τις παρακάτω προϋποθέσεις:

 

 α) Να έχει αποδεδειγμένα εμπειρία σε τήρηση λογιστικών βιβλίων σε ΝΠΔΔ, που εφαρμόζει υποχρεωτικά διπλογραφική λογιστική ή σε Ανώνυμες Εταιρείες ή σε Εταιρείες Περιορισμένης Ευθύνης. Κατά την επιλογή, θα συνεκτιμηθεί ιδιαίτερα η προηγούμενη εμπειρία του αναδόχου, σε εφαρμογή του ΠΔ. 146/2003, ενώ θα αξιολογηθεί θετικά η προηγούμενη εμπειρία του σε εφαρμογή των: Π.Δ.205/1998 (Κλαδικό Λογιστικό Σχέδιο των ΝΠΔΔ) και το ΠΔ. 315/1999 (Κλαδικό Λογιστικό Σχέδιο των ΟΤΑ)

 

 β) Ως εμπειρία εννοείται η εμπειρία του φυσικού προσώπου, που θα είναι επικεφαλής της προτεινόμενης από τον ανάδοχο ομάδας, για την υλοποίηση του έργου στην Δημόσια Μονάδα Υγείας και ειδικότερα η υπογραφή απ΄ αυτόν τουλάχιστον τριών ισολογισμών μονάδων Υγείας τα τελευταία τρία χρόνια πριν από την προκήρυξη του διαγωνισμού. Σε περίπτωση που αυτό το πρόσωπο, για οποιονδήποτε λόγο, αποχωρήσει από την ομάδα, θα πρέπει να αντικατασταθεί εντός δέκα ημερών από άλλο πρόσωπο, που να κατέχει τα προσόντα που απαιτεί το εδάφιο α της παρ.3 αυτής της απόφασης.

 

 γ) Το φυσικό πρόσωπο που τεκμηριώνει την εμπειρία του αναδόχου, να είναι κάτοχος άδειας λογιστή – φοροτέχνη Α΄ τάξεως. Τα υπόλοιπα φυσικά πρόσωπα που θα πλαισιώνουν την ομάδα του αναδόχου ως βοηθοί, θα πρέπει να είναι κάτοχοι αδείας λογιστή – φοροτέχνη τουλάχιστον Β΄ ή Γ΄ τάξεως ανάλογα με την περίπτωση. Επιπλέον, όλα τα μέλη της ομάδας του αναδόχου πρέπει να έχουν Πτυχίο Τμήματος Λογιστικής ή Τμήματος Λογιστικής και χρηματοοικονομικής ή Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ή Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων Α.Ε.Ι. ή Τ.Ε.Ι.

 

 δ) Στην ομάδα έργου του αναδόχου θα περιλαμβάνεται υποχρεωτικά και ένας (1) Αναλυτής – Προγραμματιστής πτυχιούχος Α.Ε.Ι. ή Τ.Ε.Ι., με αποδεδειγμένη τριετή εμπειρία στην εκπόνηση και στην εφαρμογή προγραμμάτων μηχανογραφικής τήρησης βιβλίων, είτε τρίτης κατηγορίας του Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων είτε των ΠΔ. 146/2003, 205/1998, 315/1999 (Κλαδικό Λογιστικό Σχέδιο των Ο.Τ.Α.).

 

 ε) Ο ανάδοχος ή το φυσικό πρόσωπο να δραστηριοποιείται στο οικονομολογικό επάγγελμα τουλάχιστον πέντε (5) έτη και να το πιστοποιεί με την κατάθεση αντιγράφων ισολογισμών ανωνύμων εταιρειών (Α.Ε) και νομικών προσώπων δημοσίου Δικαίου (Ν.Π.Δ.Δ).

 στ) Άδεια λειτουργίας γραφείου παροχής λογιστικών-φοροτεχνικών υπηρεσιών από το Οικονομικό Επιμελητήριο της Ελλάδας, βάση του Ν. 2515/97 και Π.Δ. 340/98 για τα διαγωνιζόμενα νομικά πρόσωπα.

 

Φυσική παρουσία αναδόχου

 

Η φυσική παρουσία του αναδόχου στην Ν.Μ. Καλαμάτας θα είναι 6 φορές τον μήνα και ώρες 09.00 - 14.00 (Δευτέρα έως Παρασκευή), εκτός των περιπτώσεων που μπορεί να υποκατασταθεί με απομακρυσμένη πρόσβαση μέσω H/Y (Team Viewer). Επιπλέον εργασίες θα μπορούν να γίνονται με συνεχή τηλεφωνική υποστήριξη των υπαλλήλων του Νοσοκομείου μας. Στην ομάδα έργου θα συμμετέχουν οι υπάλληλοι της υπηρεσία μας  οι οποίοι έχουν άδεια λογιστή.

 

Η φυσική παρουσία του αναδόχου στην Ν.Μ. Κυπαρισσίας θα είναι 8 φορές τον μήνα και ώρες 09.00 - 14.00 (Δευτέρα έως Παρασκευή), εκτός των περιπτώσεων που μπορεί να υποκατασταθεί με απομακρυσμένη πρόσβαση μέσω H/Y (Team Viewer) , μετά από συνεννόηση με την Π.Ο.Υ. Επιπλέον εργασίες θα μπορούν να γίνονται με συνεχή τηλεφωνική υποστήριξη των υπαλλήλων του Νοσοκομείου μας. Στην ομάδα έργου θα συμμετέχουν οι υπάλληλοι της υπηρεσία μας, οι οποίοι έχουν άδεια λογιστή.

 

 

Παραδοτέα του έργου του αναδόχου

1.      Σύνταξη – έλεγχος – δημοσίευση των ετήσιων οικονομικών  καταστάσεων  ισολογισμοί των Ν. Μονάδων του Νοσοκομείου –αποτελέσματα χρήσης –διάθεση αποτελεσμάτων –γενική εκμετάλλευση -προσαρτήματα) σύμφωνα με το ΠΔ 146/2003 καθώς και σύμφωνα με τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Πληροφόρησης για το Γ.Ν. Μεσσηνίας έως την 30/06/τρέχοντος έτους. Κλείσιμο και συμφωνία του πληροφοριακού συστήματος με τα οικονομικά δεδομένα των ισολογισμών  έως την 30/06/ τρέχοντος έτους

2.      Υποβολή μηνιαίων εκθέσεων με έγγραφες  παρατηρήσεις /διαγνωστικές διορθωτικές κινήσεων, όποτε απαιτείται, κατά τη διάρκεια του έργου στους τομείς Λογιστικής και Μηχανογραφικής οργάνωσης και λειτουργίας.

3.      Σύνταξη και υποβολή μηνιαίων οριστικοποιημένων συμφωνημένων  ισοζυγίων μηνών (Γενικής Λογιστικής και Λογαριασμών Τάξεως)

4.      Μηνιαίες συμφωνίες Μητρώου Δεσμεύσεων, αναλήψεων δαπανών και Λογαριασμών Τάξεως.

5.      Μηνιαίες  συμφωνίες  Ταμείων (Ν.Μ Καλαμάτας –Ν.Μ. Κυπαρισσίας)

6.      Οριστικά Ισοζύγια προηγούμενου έτους (θα περιλαμβάνουν σε μορφή κλειδωμένων αρχείων και το ισοζύγιο πριν το κλείσιμο των αποτελεσματικών).

7.      Τα ημερολόγια σε μορφή αρχείων με τις εγγραφές τέλους χρήσης

8.      Το Φύλλο Μερισμού καθώς και το Προσάρτημα ισολογισμού σε μορφή αρχείων

9.      Κοινοποίηση των αρχείων και των επικοινωνιών που θα προκύψουν με τους Ορκωτούς Λογιστές αλλά και άλλους φορείς (τράπεζες, πελάτες, προμηθευτές κ.λ.π.) που έχουν να κάνουν με το κλείσιμο ισολογισμού της χρήσης.

10.  Ενημερωμένα Λογιστικά Βιβλία, βιβλία Απογραφών και Ισολογισμού προηγούμενου έτους

11.  Καταστάσεις αποτιμημένων απογραφών της 31-12 προηγούμενου έτους.

12.  Εισηγητική Έκθεση για την ενημέρωση των Διοικήσεων για τη χρήση προηγούμενου έτους.

13.  Απολογισμός προηγούμενου έτους και συμφωνία με ισολογισμό προηγούμενου έτους

14.  Προτάσεις για την βελτίωση λειτουργίας του λογιστηρίου του Νοσοκομείου. 

 

Προϋπολογισθείσα Συνολική Αξία 

Η προϋπολογισθείσα συνολική αξία για το Νοσοκομείο, ανάλογα με τον 

αριθμό των οργανικών κλινών, σύμφωνα και με την Κ.Υ.Α. Αριθμ. 62008/ΕΓΔΕΚΟ 1992 (ΦΕΚ Β’ 2657/30.12.2008) σχετικά με την Ανάθεση παροχής υπηρεσιών λειτουργίας του διπλογραφικού συστήματος, η οποία αντικαταστάθηκε από την υπ' αριθ. 94064/1.10.2012 Εγκύκλιο του Υπουργείου Υγείας σχετικά με  την  Αποτελεσματική διαχείριση των οικονομικών πόρων των Δημόσιων Μονάδων Υγείας (Δ.Μ.Υ.) και αναφέρεται στο ΦΕΚ 3815/15-10-2019 τεύχος Β΄ (Καθορισμός προϋποθέσεων ανάθεσης της εφαρμογής διπλογραφικού συστήματος Γενικής -Αναλυτικής Λογιστικής και κοστολόγησης στις Δημόσιες Μονάδες Υγείας ορίζεται ως εξής: 

  • Νοσοκομείο από 251 κλίνες και άνω έως και 450 κλίνες ποσό μέχρι 50.000 Ευρώ συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α.

             Η Νοσηλευτική Μονάδα Καλαμάτας διαθέτει τριακόσιες είκοσι οκτώ (328) κλίνες και η Νοσηλευτική Μονάδα Κυπαρισσίας διαθέτει εβδομήντα (70) κλίνες.

Το ανωτέρω καθοριζόμενο όριο θα είναι σε ετήσια βάση, θα τηρείται απαρέγκλιτα και δεν επιτρέπεται καμία υπέρβασή του.

 

Γενικότερα στις αρμοδιότητες και ευθύνες του αναδόχου είναι η υποστήριξη στην εύρυθμη λειτουργία των Λογιστηρίων του Γ.Ν. Μεσσηνίας,  σύμφωνα µε τις διατάξεις των λογιστικών αρχών, φορολογικών νόμων και του Π.∆. 146/2003 σχετικά µε την εφαρμογή του Κλαδικού Λογιστικού Σχεδίου των Μονάδων Υγείας και σύµφωνα µε τα ∆ιεθνή Λογιστικά Πρότυπα και το ΦΕΚ 3815/15-10-2019 τεύχος Β΄ (Καθορισμός προϋποθέσεων ανάθεσης της εφαρμογής διπλογραφικού συστήματος Γενικής-Αναλυτικής Λογιστικής και κοστολόγησης  στις Δημόσιες Μονάδες Υγείας). 

Για οποιαδήποτε παράλειψη της παρούσας ισχύει ότι περιγράφεται στην υπ. αριθ. 94064/1-10-2012 Εγκύκλιο του Υπουργού Υγείας και στην υπ΄ αριθμ. 9849/25-01-2013 Εγκύκλιο του Υπουργείου Υγείας και στο ΦΕΚ 3815/15-10-2019 τεύχος Β’

(Καθορισμός προϋποθέσεων ανάθεσης της εφαρμογής διπλογραφικού συστήματος Γενικής -Αναλυτικής Λογιστικής και κοστολόγησης στις Δημόσιες Μονάδες Υγείας).

 Τυχόν πρόσθετες απαιτήσεις του έργου δύνανται να καθορίζονται στη σύµβαση, η οποία θα αναφέρει λεπτομερώς τα παραδοτέα και τις υπηρεσίες εκ μέρους του αναδόχου.

 

 

 

Νομικό πλ